Maksutavat Suomen Verkkomaksut Hyväksymme Suomalaisista verkkopankeista Nordean, Osuuspankin, Sampo Pankin, Handelsbankenin, Tapiolan, Ålandsbankenin, S-Pankin, Aktian, Säästöpankin, Paikallisosuuspankkien ja Nooa Säästöpankin verkkomaksupainikkeet sekä Luottokunnan korteista Visan, Visa Electronin ja MasterCardin. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Retail Stores Finland Oy (Nettivaraosat.fi) toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy. Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja. Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7 Ohjelmakaari 10 40500 JYVÄSKYLÄ Puhelin: 0207 181830 Verkkopankit Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Klarna - Lasku Laskulla maksat helposti ja turvallisesti kun tavara on ensin kotonasi. Maksuaika on 14 päivää. Maksumuistutuksesta veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu, alkaen 5 euroa sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7% lisäkorolla). Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Mahdollisen laskutuslisä ilmoitetaan kassalla. Klarna- Tili Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla Maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti. Lisätietoa Klarna Lasku ja - Tili maksutavoista Klarnan kotisivuilta. Toimitustavat Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa, esim. suuret/painavat lähetykset tulevat rahtina, valitusta toimitustavasta riippumatta. Toimitustavan muutos on yleensä etu ostajalle, eikä se vaikuta ostosten kokonaishintaan. Paketit toimitetaan kuljetusyhtiöiden ehtoja noudattaen. Osa tuotekuvista viitteellisiä. Saat sähköpostiisi vahvistuksen, kun paketti lähtee liikkeelle. Pääsäntöisesti saat samalla lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua.
Tilatut tuotteet voi myös noutaa Tampereen noutomyymälästämme, osoitteesta Hatanpään valtatie 40, Tampere (käynti sisäpihalta). Nouto arkisin klo 8-17, lauantaisin klo 8-12 (kesälauantait suljettu). Verkkokaupan hinnat saattavat poiketa myymälän hinnoista. Osa tuotteista on varastoituna muihin varastoihin.
Toimituskulut
Toimituskulut päivittyvät automaattisesti ostoskorin sisällön mukaan. Pidätämme oikeuden muuttaa postiennakkotilauksen lasku-tilaukseksi. Tällaisissa tapauksissa lasku toimiteen paketin mukana, erikseen postilla tai sähköpostilla. Maksuehto on 14 päivää netto. Mahdollinen postiennakon osuus muuttuu näin ollen laskutuslisäksi, loppusumma on kuitenkin aina sama kuin tilaushetkellä. Lahjakorttia tai alennuskoodia voi käyttää vain yhden per tilaus. Niitä ei välttämättä voi käyttää toimituskuluihin, eikä käyttämätöntä osaa palauteta.
Myyntialue Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Toimitusaika Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivästä parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.Toimitusaika on arvio siitä, kun tuote lähtee meiltä. Toimitusaika lasketaan ilman viikonloppuja ja arkipyhiä. Juhlapyhät saattavat viivästyttää paketteja 1-2 päivää.
Tuotteen palautus Lähes kaikilla tuotteilla on 14 päivän lakisääteinen palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla kokonaisuudessaan käyttämätön ja myyntikuntoinen alkuperäispakkauksessaan. Postista löytyy asiakaspalautussopimus nimellä Retail Stores Finland Oy. Palautukset tulee tehdä aina postin kautta, ellei toisin ole sovittu. Jos muulla tavoin tehty palautus, esim. kokonsa tai painonsa takia edellyttää erityiskuljetusta, kannattaa vaihtoehtoja tiedustella etukäteen. Yritys voi vaatia kuluttajaa maksamaan palautuskulut*. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Liitä aina palautettavan tuotteen mukaan kopio laskusta tms. Mahdollisissa takuuasioissa ota yhteys aina kauppiaaseen, ellei toisin ole mainittu. Kauppias ei vastaa mahdollisista välillisistä kuluista, ellei toisin ole sovittu.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti kuljetusyhtiöt huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus ottaessasi paketin vastaan. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme miten asian kanssa edetään. Lähetyksessä vaurioituneiden tuotteiden huomautusaika on 7 päivää paketin noudosta.
*=matkahuollon kautta lähetys alkaen 4,90e
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: - Sähköpostilla osoitteesta info@nettivaraosat.fi
|