SkelStart Käynnistysmoduuli 12V (EMS) / 1500CC SkelStart ei ole akku! EMS = Engine Start Module Ammattiautoilijat, työkoneyrittäjät, karavaanarit... Unohda apukäynnistimet! Taustatietoa Käynnistymoduuli perustuu Euroopan avaruusjärjestölle kehitetyllä teknologialla, joten voit olla varma, että se on testattu kovimmissa mahdollisissa olosuhteissa. SkelStart -käynnistysmoduulia käyttämällä sinun ei tarvitse huolehtia tyhjistä akuista, kaapelikäynnistyksistä tai vanhojen akkujen takia menetetysta työajasta ja tuottavuudesta. Tätä samaa teknologiaa on käytetty aikaisemmin avaruudessa, lentokoneissa, junissa ja kilpa-autoilussa. Esimerkiksi Formula 1 -autot käyttävät myös tätä teknologiaa KERS-jarrutusjärjestelmässä (=Kinetic Energy Recovery System) varastoidessaan energiaa.
SkelStartin eduista lyhyesti - Ei enää kaapelikäynnistyksiä
- Ei tarvitse huoltoa
- Tärinän ja iskun kestävä
- Säästää polttoainetta
- Käyttöikä jopa 10 vuotta
- Pidentää akkujen käyttöikää
- Helppo asentaa
- Nopea ja varma käynnistys
- Soveltuu myös venekäyttöön
- Ympäristöystävällinen
- Ei sisällä lyijyä tai happoa
Teknisiä tietoja - Paino vain 9,6kg
- Mitat: P 350 x L 175 x K 235mm
- Latausvirta max 16A
- Käyttölämpötila: -40`C......+65`C
- Latausjänniteväli 5-30V
- Kylmäkäynnistysvirta CCA: 1500A
- Latausaika alle 15 min
- Maksimi moottorin koko 16 Ltr
- Valmiustilan virrankulutus alle 10mA
- Ulostulojännite max 15V
- Takuu 6 vuotta
- Huipputeho 28,8kW
- Käyttöjännite 7,2-13,5V
- Käyttöikä noin 10 vuotta
- Teknologia kehitetty Euroopan avaruusjärjestölle (ESA = European Space Agency)
- Valmistettu EU:ssa
Huomioitavaa - SkelStart ei ole akku
- Käynnistysyksikössä on erittäin suuri virta
- Älä kytke kaapeleita akusta käynnistysyksikön S+ liittimeen
- Varmista kaapeleiden napaisuus
- Älä käytä apukäynnistimiä
Saat suomenkielisen tekstityksen videon asetuksista. Asetukset löydät videon oikeasta alakulmasta. |